    From: Kwik <k...@n...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [mBank] ubezpieczenie auta
    Date: Sun, 23 May 2010 12:41:48 +0200

    orcio pisze:

    > Ja miałem odwrotnie bylem w HDI i poszedłem do pani "agentki" a ona mi
    > powiedziała ze w tym roku więcej zapłacę niż w zeszłym. Wklepałem w
    > formularzu mBank i wyszło tyle samo co rok wcześniej. Co roku na miesiąc
    > przed zakończeniem ubezpieczenia wrzucałem w formularze ubezpieczycieli
    > na stronach dane i nigdzie nie wychodzi mi taniej niż w mBanku.

    IMO to bardzo zalezy od indywidualnej sytuacji. Kazda firma jakos
    inaczej wylicza te znizki, pewnie ma inne profile ryzyka i innych
    klientow docelowych. Rok temu ubezpieczalem pierwsze auto po
    kilkuletniej przerwie, mlody kierowca - 5-letnie auto, duze miasto,
    pakiet AC,OC,NNW. mBank byl kilkaset zl tanszy niz inne oferty (nie
    powiem ze sprawdzilem "wszystkie" ale naprawde wiele. Po roku
    bezszkodowej jazdy skladka w mBanku spadla o 27% (!), ale jest mniej
    wiecej na takim samym poziomie jak w AXA, ktora ma lepsze warunki (m.in.
    kilkukrotnie wyzsze sumy ubezpieczenia NNW). Mimo to rezygnuje z tego
    ubezpieczenia, bo w Aviva zaproponowano mi skladke nizsza od
    ubieglorocznej o 40%, przy duzo lepszych warunkach assistance i NNW.

    Takze jak mowie - nie da sie jednoznacznie stwierdzic ze towarzystwo X
    jest tansze od towarzystwa Y.

    Kwik