    From: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank - ukryte oplaty
    Date: 2 Sep 2004 11:31:22 GMT

    In article <ch6vbu$ceu$1@news.onet.pl>, ROBBO 2 wrote:

    > No to musisz uznac kazdy zaklad gdyz za filtr oleju/uszczelke sie placi.

    Już pisałam dlaczego i ten przykład (obok paryskiej wieży, skyeurope)
    jest nieadekwatny, więc nie ma sensu go rozstrząsać.
    Poza tym udajesz, że nie rozumiesz. Nie chodzi o to czy coś jest darmo
    czy nie. Wiadomo, że praktycznie nigdy nie jest (no może klienci Mango
    tego nie wiedzą). Chodzi o wprowadzenie klienta w błąd, czyli
    kłamstwo/oszustwo/mijanie się z prawdą.
    I jeszcze jednej rzeczy udajesz, że nie rozumiesz, więc jeszcze raz:
    to, że ewentualnie inni też oszukują nie umniejsza kłamstwa mBanku.

    Renata

    i 20 długości geograficznej wschodniej
    wylosowałem Polskę