  • Data: 2004-09-02 12:21:58
    Temat: Re: mBank - ukryte oplaty
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <ch72bp$246$1@news.onet.pl>, ROBBO 2 wrote:
> [...]
    tml

    > Rozrozniasz prowizje od transakcji od prowizji za przewalutowanie ?
    > Przewodnik nie stanowi prawa,

    Widzę, że zmieniasz linię obrony w momencie, gdy poprzednia taktyka
    zawiodła. Owszem przewodnik mBanku kłamie, ale przecież to nie
    przewodnik jest wiążący. I tu się muszę z Tobą zgodzić, choć może
    prawnicy specjalizujący się zagadnieniach kłamliwej reklamy nie
    zgodziliby się ze mną.
    Miło, że wreszcie znaleźliśmy punkt wspólny (choć szkoda, że tak
    późno), a zatem EOT z mojej strony.

    Renata

    i 20 długości geograficznej wschodniej
    wylosowałem Polskę