  • Data: 2004-09-02 12:14:36
    Temat: Re: mBank - ukryte oplaty
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <ch71vj$e1$1@news.onet.pl>, ROBBO 2 wrote:

    > Regulamin karty

    Sprytnie wyciąłeś swoje bzdury, ale nic to nie pomoże:
    "Jak przyjedziesz z wlasna karta z kontem nominowanym w rupiach to tez
    nie przelicza ci z rupi na dolary z i dolarow na rupie.
    jesli place w walucie w ktorej nie mam konta to jasne jest ze beda
    przeliczac"

    Nie wspominasz o żadnym regulaminie, twierdzisz, że taka operacja jest
    po prostu oczywista sama z siebie, bo jak są dwie waluty to trzeba jej
    przeliczyć. Tylko dlaczego ma być to takie oczywiste, że od tego
    przeliczenia ktoś pobierze prowizję? Czy dlatego, że "tak się po
    prostu robi"?

    > przeliczenie?
    >
    > pewnie nie bo to przeliczanie podwojne pewnie bierze VISA.

    "Pewnie", "pewnie"? To już nie jest to takie jasne, jak wtedy:

[...]

    Więc przychodzę z kartą z kontem w złotówkach, płacę w euro, jasne, że
    będą przewalutowywać, tylko czemu już nie jest takie jasne, że pobiorą
    za to prowizję? A wręcz "pewnie nie pobiorą"? A "pewnie nie pobiorą",
    to przecież nie oznacza "nie, nie pobiorą", ani "tak, pobiorą". Nagle
    przestało to być już takie jasne i oczywiste?

    Renata

    i 20 długości geograficznej wschodniej
    wylosowałem Polskę