  • Data: 2004-09-03 08:57:21
    Temat: Re: mBank - ukryte oplaty
    Od: "hidie" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > nie sam fakt opłaty (choć oczywiście lepiej, gdyby jej nie było), ale
    > oszukańcze pisanie, że _żadnych_ opłat nie ma. I czy to robi tylko
    > mBank, czy całe stado banków nie umniejsza to oszustwa.
    >
    > Renata

    Jeszcze raz na spokojnie podsumuję zastrzeżenie:
    chodzi o to, ze jeden z faq (ktorych jest okolo 400) na stronach mBanku był
    (już nie jest) niespójny z Tabelą Opłat i Prowizji.
    Jest tow ieć problem raczej działalności webmasterskiej, a nie bankowej
    s.stricto
    o ile pamiętam mBank ma nawet jakiś specjalny e-mail (a...@m...pl) do
    zgłaszania takich problemów. Napisanie tam maila daloby chyba szybszy efekt niż
    szermowanie słowem oszustwo na grupie. No ale takie już prawo Renaty. Co do
    innych bankow to fakt, że nie podają wysokości prowizji nie likwiduje bledu
    informacji mBanku, ale pozwala racjonalnie myślącym ludziom spojrzeć na ten
    blad z wlaściwej perspektywy.
    pozdr
    hidie