  • Data: 2006-12-19 16:05:42
    Temat: Re: mBank w GP
    Od: "Mario" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > 1. no to podpowiedzcie mi co moznaby napisac, aby bylo odkrywcze w
    > temacie mBank vs konta dla firm

    Nie wiem, nie jestem dziennikarzem. To ja mam być zaskakiwany :-)

    > 2. inni przedsiebiorcy rowniez moga sie wypowiedziec, czy są chętni?
    > oczekuje oczywiscie "mądrych" wypowiedzi

    To znaczy, że moja nie była "mądra"?
    OK, poniżej piszę "mądrą" wypowiedź:
    Typowe konto internetowe do obsługi firmy, bez tradycyjnego dostepu do
    tradycyjnego oddziału ma swoje wady:
    - niektóre urzdy skarbowe wymagają stepla z banku na poleceniu
    przelewu; nie tłumacznie mi, że to przeżytek - nie ja to
    wymyśliłem. Dowód zapłaty jest potrzebny do odliczania VAT-u.
    - jak padnie komputer/sieć internetowa/witryna banku, a upływa
    teremin płtaności /np. podatku, składki ZUS/ to robi się smutno
    - często jest potrzebny osobisty kontakt z bankiem, a nie z
    informacją na infolinii "proszę czekać..." - dotyczy większych
    podmiotów gospodarczych /nie szewca, który tylko przelewa ZUS i
    podatek/
    i tak dalej....

    > Jest okazja, aby zamiast na forum wypowiedziec się również w innej formie...

    W innej formie? Np. napisać wiersz p.t. "Mbiznes konto moje biznesowe"
    :-)

    MARIO

    P.S.: Nie obrażajcie się Towarzyszu Robercie, docienamiamy
    zamieszczanie ciekawych artykułów na forum :-)