  • Data: 2005-09-20 19:47:10
    Temat: Re: mBank + wpis do KW
    Od: Danny <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 20 Sep 2005 21:42:45 +0200, kam napisał(a):

    > nie można, ale po co tak przyjmować?
    > prawomocne stanie się gdy upłynie ostatni termin

    no dobra - ale skąd ja mam wiedzieć kiedy dotrze to do banku i kiedy mogę
    wziąść odpis z KW? Wiem moja sytuacja czasowa jest dosyć szczególna - ale
    nie jest to moja wina tylko raczej sądu...

    Danny
    http://www.openoffice.pl - darmowy odpowiednik pakietu MS Office
    http://www.mozillapl.org - narzędzia internetowe "nie tylko dla orłów"