  • Data: 2009-01-24 13:36:31
    Temat: Re: mBank - wpłatomat-złodziej, bank olewa klienta
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    d...@p...pl 4...@g...goog
    legroups.com

    : Temat załatwiony i to pozytywnie.

    No. :) I teraz będę już mógł wpłacać wpłatomatami mBanku. :)
    Przedwczoraj celowo pojechałem do Białej (galeria z Eurobankiem)
    zamiast do Carrefouru (galeria z wpłatomatem mBanku) aby wykazać
    swoje Tobie poparcie. Po drodze do Białej kusiła Alfa (ogromna
    galeria z wpłatomatem mBanku) którą ominąłem. Przy jej budowie
    zginął człowiek, więc obiecałem sobie, iż nie będę tam kupował
    co najmniej pół roku -- choć znalazłem kilka rzeczy w dobrych
    dla mnie cenach, postanowienia jak dotąd nie złamałem. Teraz
    uważam, że także nie powinienem tam wpłacać pieniędzy, a nawet
    nie powinienem korzystać z ich (galeriowego) parkingu, bo (jak
    mi powiedziano w księgarni, gdzie tylko czytałem książki i czasopisma)
    lepszy klient tylko oglądający, a nawet tylko szwędający się, niż żaden. :)

    Tu ciekawostka -- okazuje się, że zadaniem księgarni nie jest zysk
    (zysk jest koniecznością i efektem ubocznym) ale niesienie wiedzy
    ludziom -- służenie ludziom, więc jeśli ja nie kupuję, lecz czytam
    na miejscu, to także rola księgarni jest pełniona poprawnie. :)

    : Nerwów było sporo, ale

    To są koszty nadzieji naszych, to jest cena naszej przyszłości. ;) <-- to z piosenki.
    :)

    : najważniejsze, że dobrze się skończyło.

    No tak. Błędy przytrafiają się każdemu.
    Ważne, aby w niech nie trwać i aby ich nie sankcjonować.
    (jak to czyni BZ WBK; BTW -- ichniejszy rzecznik, kobieta, odpowiada mi na mój m@il,
    którego kopia leży na grupie 'pl.hum.polszczyzna', a że odpowiadanie na m@ile jest
    (z definicji ;) niejako) odpowiedzialnym zadaniem, nie robi tego na łapu capu
    i być może w tym tysiącleciu nie zdąży)

    : Virck może teraz wejść pod stół i odszczekać swoje zarzuty z pierwszego postu. :-P

    : Pozdrawiam i dziękuję wszystkim za głosy wsparcia.

    Inna sprawa, że mBank mógł najpierw dokładniej sprawdzić, bo 2000 złotych
    piechotą nie chodzi i dla zwykłego człowieka to spore pieniądze. Ewentualne
    zagubienie się takiej kupki makulatury :) jest raczej trudne. To było
    20 banknotów, jeśli dobrze pamiętam. Są kamery, są i inne urządzenia
    (wewnątrz wpłatomatu) nadzorujące pracę.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'