    From: Miernik <p...@p...miernik.name>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank - wpłatomaty Euronetu od dziś
    Date: Fri, 1 Jun 2012 05:15:53 -0700 (PDT)

    On Jun 1, 12:06 pm, neoniusz <n...@j...org> wrote:
    > W dodatkowych 125 wpłatomatach sieci Euronet umiejscowionych na terenie
    > całej Polski, wpłacisz pieniądze bez prowizji."
    >
    > http://www.mbank.pl/download/Lista-wplatomatow-sieci
    -Euronet.xls

    Ciekawe czy można użyć karty VISA eMAX Walutowa, a jeśli tak to czy
    zaksięguje PLN na eKONTO wtedy.

    Bo utrzymywanie karty złotówkowej za 2 PLN miesięcznie tylko po to by
    raz na ruski rok wpłacić papier PLN do mBanku mi się nie opłaca,
    powiedzmy jak to zrobię dwa razy do roku to każda wpłata mnie 12 PLN
    kosztuje - już taniej w Multibanku u białka za 9 PLN.