  • Data: 2011-06-03 07:39:50
    Temat: Re: mBank wprowadza opłatę za kartę
    Od: "Q" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jakieś dowody? Jestem zwykłym szarym obywatelem.

    Ok, to moze nie jestes pracownikiem
    i zachwalasz gdzie sie da getinonline
    i to za pomoca ctrl+c / ctrl+v (o mamo...),
    bo jestes zwyklym szarym idiota.

    Grzegorz zapytal:
    Założyłem konto w mBanku ze względu na darmowe wypłaty z bankomatów za
    granicą. Czy jakiś inny bank coś takiego oferuje?

    A ty odpowiedziales przez ctrl+v wprowadzajac go w blad:
    Jest GetinOnline konto swobodne. Polecam ja już zrezygnowałem z mBanku
    na rzecz GetinOnline.

    ...a jakbys przeczytal cennik (5-10 linii tekstu)
    http://www.getinonline.pl/egetin/doc/toip_karta_debe
    towa.pdf

    to bys wiedzial, ze:
    Wypłaty gotówki za granicą: 2% kwoty transakcji, nie mniej niż 10,00 PLN