  • Data: 2011-06-05 08:01:52
    Temat: Re: mBank wprowadza opłatę za kartę
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> szukaj wiadomości tego autora

    > Przy czym przyznać należy, że mBank wprowadza tę opłatę z sensem, nie jest
    > to cios na oślep. Zwalniają z niej także transakcje karta kredytową, w tym
    > chyba nawet także mTransfery. Tak że klienci, poza jakimiś dziećmi z
    > gimnazjów bez KK i problemem z wydaniem debetową stu złotych, opłatą w
    > praktyce nie zostaną dotknięci.

    Hmm, z sensem powiadasz...
    Doczytaj regulamin - zwolnieni są z opłaty tylko spełniający oba warunki:
    1. Wydający 100 miesięcznie za pomocą karty (OK)
    2.Po aktywowaniu usługi "wszystkie bankomaty" - 5 zł/miesięcznie

    Więc jak nie chcesz płacić 2 zł, to zapłać 5 za bankomaty...
    Faktycznie "SUPER" oferta...
    Od godziny (kiedy przeczytałem komunikat) jestem na etapie poszukiwania
    zastępstwa konta.
    Pozdrawiam !
    WOJO