  • Data: 2003-04-06 18:00:00
    Temat: Re: mBank - wyżalę si
    Od: No Name <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    (...) Odbiera miły Pan i po moim
    > wyjaśnieniu trudnego problemu informuje jakie dokumenty będą potrzebne. Po
    > 15 minutach przyszedł do mnie wspólnik, zadzwonił do mLinii i zakończył
    > rozmowę "Ku* m* , znowu rozłączyło, pie*le to" . I takim sposobem dorobiłem
    > się martwego konta mBiznes.
    >
    > ps. Aparat mam sprawny, dwie rozmowy prowadzone były z jednej lokalizacji,
    > jedna z pracy.
    > ps2 : Zacząłem pisać program do automatyzacji zadań związanych z
    > rozliczeniami via mBiznes (http://radek.storm.com.pl/inne_pl.html) , w tej
> [...]

    Widać Twój wspólnik nie lubi mBanku i formy kontaktu, którą ten bank
    uznał za właściwą dla komunikowania się z klientami - problem leży
    całkowicie po jego stronie.
    Z mB poradziła sobie moja żona, mój syn, nawet mnie się udało - a jestem
    wyjątkowo oporny i małpio złośliwy.

    Przyczyna leży w emocjonalnej niechęci wspólnika do przebrnięcia
    operacji embancznych - zastanów się nad celowością pozostawania w
    spółce, może taka forma organizacji przedsiębiorstwa nie jest Tobie
    niezbędna i lepiej, by każdy z Was odpowiadał sam za siebie.

    Pzdr: Dogbert