    From: Krystek <k...@s...pl--->
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank - wyżalę si
    Date: Mon, 07 Apr 2003 20:55:42 +0200

    Pewnego dnia Radoslaw Krzyzan próbował sprzedać na grupie
    pl.biznes.banki następującą bajkę:
    > Mam od 2 lat konto w mBanku, rok temu mój kolega również zarejestrował się w
    > mBanku niestety nie wysłał umowy i nie zakończył procesu zakładania konta
    > eKonto. Po pewnym czasie założyliśmy wspólnie działalność i w lutym
    > postanowiłem przenieść konto firmowe z Inteligo do mBank. Zarejestrowałem
    > niniejszym konto mBiznes, wysłałem umowę po czym poprosiłem wspólnika o
    > kontakt z mLinią celem stworzenia jego loginu dla tego konta. Po podaniu
    > swoich danych Pani wesoło swierdziła, że jego dane są w systemie więc dostęp
> [...]
    [ciach]

    Coś nie chce mi się wierzyć w tę historię. Czy nie można było w takiej
    sytuacji zadzonić z innego aparatu i/lub innego miejsca i dokończyć całą
    procedurę? Poza tym w bankach jest weryfikacja zgłoszeń i skoro mieli
    jego dane to na pewno skontaktowaliby się z Twoim kolegą, chociażby w
    celu zapytania dlaczego ociąga się z założeniem rachunku i czy nie
    trzeba aby wykasować jego danych z bazy, skoro rachunku do tej pory nie
    "uruchomił". Poza tym wszystkie rozmowy z call-center mBanku są nagrywane

    K.