eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank z Euronetem ukradł moje pieniądzeRe: mBank z Euronetem ukradł moje pieniądze
  • Data: 2004-04-13 15:55:58
    Temat: Re: mBank z Euronetem ukradł moje pieniądze
    Od: david <d...@N...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    > Przestańcie już siebie obrzucać błotem. Do dwóch przeciwległych kątów,
    > i to już! ;-)
    >
    toż my się od 3 dni już nie obrzucamy ;)

    > Moim zdaniem mogłoby to wyglądać tak:
    > - Dzień dobry, bankomat XX działa nieprawidłowo.
    > - Dziękuję, sprawdzimy, co się tam dzieje.
    >
    i prawidłowo, ale nie sądzisz że mLinka powinna wiedzieć kto dzwoni,
    chociażby po to by zwrócić kasę na właściwe konto? Co by było gdyby były
    2 wypłaty z bankomatu dwóch różnych osób bezpośrednio po sobie
    następujące na taką samą kwotę X, z czego drugiej osobie bankomat by
    kasy nie wypłacił a zablokował środki. Czy Euronet i mBank ma odblokować
    i temu pierwszemu kasę i temu drugiemu ??

    > Następnie bank stwierdza, że bankomat działa nieprawidłowo
    > i że zostały założone blokady na 7 kontach. Blokady są zdejmowane
    > ze wszystkich kont. Sprawa załatwiona.
    A co gdy bankomat działa nieprawidłowo, ale wybiórczo i tylko 2 blokady
    są założone nieprawidłowo a takich samych wypłat mają 5 (czyli 3 osobom
    odblokowanie środków się nie należy?)

    > Nawet to się nie musi nazywać "reklamacja".
    >
    niech się nazywa jak chce, ważne by kasa została odblokowana tylko na
    tych kontach na których została nieprawidłowo zablokowana

    > Pozdrawiam,
    również
    > Artur
    david

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1