eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank zamkniecie KKRe: mBank zamkniecie KK
  • Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed; delsp=yes
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank zamkniecie KK
    References: <a...@g...com>
    <2...@g...com>
    <kc47sc$ga1$1@dont-email.me> <op.wqd469xbebnp5j@a159590>
    <kcgsid$6dt$2@node1.news.atman.pl>
    Date: Tue, 08 Jan 2013 17:19:36 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Transfer-Encoding: Quoted-Printable
    From: Matt <m...@m...ms>
    Message-ID: <op.wqloyzm6ebnp5j@a159590>
    User-Agent: Opera Mail/12.12 (Win32)
    NNTP-Posting-Host: 83.13.188.41
    X-Trace: news.home.net.pl 1357661977 83.13.188.41 (8 Jan 2013 17:19:37 +0100)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 49
    X-Authenticated-User: matsu.list
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!nf1.ipartners.pl!ipar
    tners.pl!news.home.net.pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:585377
    [ ukryj nagłówki ]

    On Tue, 08 Jan 2013 11:31:41 +0100, Marek Chmielewski
    <m...@g...com> wrote:

    >>> Można też przez mLinię rozwiązać umowę bez okresu wypowiedzenia i bez
    >>> podpisywania/wysyłania/odsyłania papierków.
    >>
    >> A pracownicy mlinii w ogóle mogą rozwiązać umowę?
    >>
    >> W zeszłym roku moja żona rezygnowała z KK mbanku. Wyglądało to mniej
    >> więcej tak:
    > > ...
    >
    > Jakoś mało asertywna ta Twoja żona jest.
    > Ja zadzwoniłem wypowiedziałem umowę kredytu upłynął okres wypowiedzenia
    > i nie było żadnych trudności ani namawiania na pozostawienie ich
    > wspaniałego produktu.

    Jak widać z postów, obecnie pracownicy telecentrum nie mają obowiązku
    nakłaniania klientów do pozostania. Ewidentnie był okres gdy musieli, gdy
    mbank prowadził akcję utrzymania klientów.
    Z pewnością jesteś bardziej asertywny od mojej żony, lecz zdradź mi jedną
    rzecz. Co takiego powinna powiedzieć osoba asertywna, poza oczywistym
    wyrażeniem rezygnacji z KK, aby skłonić pracowników telecentrum
    skierowanych do utrzymania klientów, którym płacą za telefonowanie i
    nakłanianie, aby nie wypełnili swoich obowiązków i nie zadzwonili i nie
    nakłaniali?

    Matt

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 15.01.13 14:35 Kris
  • 15.01.13 17:37 osa
  • 15.01.13 18:53 Kris
  • 15.01.13 18:59 osa

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1