eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank zamkniecie KKRe: mBank zamkniecie KK
  • Data: 2013-01-08 17:19:36
    Temat: Re: mBank zamkniecie KK
    Od: Matt <m...@m...ms> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Tue, 08 Jan 2013 11:31:41 +0100, Marek Chmielewski
    <m...@g...com> wrote:

    >>> Można też przez mLinię rozwiązać umowę bez okresu wypowiedzenia i bez
    >>> podpisywania/wysyłania/odsyłania papierków.
    >>
    >> A pracownicy mlinii w ogóle mogą rozwiązać umowę?
    >>
    >> W zeszłym roku moja żona rezygnowała z KK mbanku. Wyglądało to mniej
    >> więcej tak:
    > > ...
    >
    > Jakoś mało asertywna ta Twoja żona jest.
    > Ja zadzwoniłem wypowiedziałem umowę kredytu upłynął okres wypowiedzenia
    > i nie było żadnych trudności ani namawiania na pozostawienie ich
    > wspaniałego produktu.

    Jak widać z postów, obecnie pracownicy telecentrum nie mają obowiązku
    nakłaniania klientów do pozostania. Ewidentnie był okres gdy musieli, gdy
    mbank prowadził akcję utrzymania klientów.
    Z pewnością jesteś bardziej asertywny od mojej żony, lecz zdradź mi jedną
    rzecz. Co takiego powinna powiedzieć osoba asertywna, poza oczywistym
    wyrażeniem rezygnacji z KK, aby skłonić pracowników telecentrum
    skierowanych do utrzymania klientów, którym płacą za telefonowanie i
    nakłanianie, aby nie wypełnili swoich obowiązków i nie zadzwonili i nie
    nakłaniali?

    Matt

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 15.01.13 14:35 Kris
  • 15.01.13 17:37 osa
  • 15.01.13 18:53 Kris
  • 15.01.13 18:59 osa

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1