eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank - zamykanie karty, epzod IRe: mBank - zamykanie karty, epzod I
  • Data: 2006-04-12 20:34:03
    Temat: Re: mBank - zamykanie karty, epzod I
    Od: " J.P." <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka.org.pl> napisał(a):

    > Pomyślałem sobie - zadzwonię, złożę dyspozycję i już.
    > Pomyślałem, więc zadzwonłem. Na wstępie okazało się, że oświadczenie
    > woli rozwiązania umowy za wypowiedzeniem to nie takie proste, nie
    > można tak po prostu powiedzieć mLince, że się juz nie chce. O nie, to
    > musi wysłuchać ekspert. OK, to proszę z ekspertem. Muzyczka, muzyczka,
    > muzyczka....

    Raz jak mnie nie połączyło z eksperte, mLinek sam przyjął dyspozycję (jakiś
    chyba nadgorliwy był :o i odebrał chleb 'łekspertowi")

    > Okazuje się, że wszystkie eksperty są zajęte (o 21 wieczorem, nieźle).
    > No cóż. Zadzwonię nastepnego dna.

    Trzeba było poprosić o oddzwonienie

    > Clou programu: Ekspert po wysłuchaniu o co mi chodzi poinformował
    > mnie, że wymagana jest forma pisemna. Zapytałem, dlaczego tak prostej
    > nformacji ne mogła udzielić m mLinka. 'Bo pracowncy mLinii nie mają
    > takiej informacji' odpowiedziało eksperckie indywiduum. Nie poddałem
    > się, zapytałem, dlaczego w takim razie takej prostej informacj imLinia
    > nie posiada? Eksperckie ndywiduum uznało, że nie jest ono ekspertem w
    > sprawach tak skomplikowanych i postanowiło mnie spuścic na drzewo
    > stwerdzając, że to nie ono decyduje. Poneważ pytanie o to, kto
    > decyduje również przekroczyłoby, jak mniemam, kompetencje ekspercke,
    > poprosłem jedyne o przekazanie tej uwagi osobom kompetentnym.
    > Eksperckie indywiduum również tu zastosowało starą jak świat
    > psychotechnikę 'proszę napisać i wysłać'. Cóż, skoro mBank ma tak
    > genialny CRM, że uwagi klientów ma w d...., to co ja się będe meczył?

    No bo 'łeksperci' karciani mBankowi tacy są. Moja 'łekspertka' nie potrafiła
    udzielić mi informacji tylko zasłaniała się wewetrznymi procedurami banku. Jak
    poprosiłem ją o spisanie reklamacji to wysłałą mnie na drzewo (mLinię) bo ona
    takimi pierdołami się zajmuje (no nie na marne jest się 'łekspertem' :)))

    BTW - kartę w końcu zastrzegłem i zamknąłem (choć czytające ten post nie
    jestem już tego taki pewien) na mLini po tym jak podyktowałem rekalamację.

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1