eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank , zestawienie papierowe i InPostRe: mBank , zestawienie papierowe i InPost
  • Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed; delsp=yes
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank , zestawienie papierowe i InPost
    References: <j1ti2r$bfo$1@node2.news.atman.pl>
    Date: Wed, 10 Aug 2011 12:53:04 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Transfer-Encoding: Quoted-Printable
    From: Matt <m...@m...ms>
    Message-ID: <op.vzzu6qbfebnp5j@a159590>
    User-Agent: Opera Mail/11.50 (Win32)
    NNTP-Posting-Host: 83.13.188.42
    X-Trace: news.home.net.pl 1312973581 83.13.188.42 (10 Aug 2011 12:53:01 +0200)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 64
    X-Authenticated-User: matsu.list
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home
    .net.pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:556877
    [ ukryj nagłówki ]

    On Wed, 10 Aug 2011 11:12:56 +0200, RD <r...@g...com1> wrote:

    > Witajcie,
    >
    > Mam dyspozycję w mBanku na przesyłanie drukowanych wyciągów. Pobierają
    > za to opłatę jak każdy bank w tych czasach - w wysokości 5zł/mc.
    >
    > Niestety z nieznanych mi powodów wyciągi przychodzą "wyrywkowo". Na
    > przykład wyciągi miałem w styczniu, później długo, długo nic i w lipcu.
    >
    > Widzę, że wysyłają InPostem, a tu wiadomo jak z obsługą - często
    > doręczyciele leją na swoją pracę, a przesyłki zostawiają bylegdzie.
    > Byłbym skłonny zaryzykować stwierdzenie, że to wina doręczyciela InPost.
    > mBank natomiast nie może zmienić doręczyciela na Pocztę Polską, mimo
    > moich usilnych próśb i gróźb.
    >
    > Czy u Was też tak się dzieje?
    >
    > Trochę niefajnie, że tak newralgiczne dane (w tym o kontrahentach:
    > osobach fizycznych i firmach) lądują niewiadomogdzie. :-(

    Korzystam z usług operatora telekomunikacyjnego, który faktury przysyła mi
    inpostem. W ciągu ostatniego 1,5 roku faktury regularnie docierają 2
    tygodnie po wydrukowaniu, raz faktura dotarła ok. 4 tygodnie po
    wydrukowaniu, po terminie płatności a raz w ogóle nie dotarła. Operator
    moje telefoniczne reklamacje uwzględnił, odsetek od opóźnienia nie
    naliczył, duplikat brakującej faktury wysłał pocztą polską.

    Wracając do mbąka, skoro płacisz im za usługę, a bank wybiera sobiego
    taniego i kiepskiego podwykonawcę to masz do wyboru albo reklamować za
    każdym razem, albo zrezygnować z tej usługi w banku, albo przenieść się do
    banku gdzie nie ma takich problemów.

    Matt

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1