-
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed; delsp=yes
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: mBank , zestawienie papierowe i InPost
References: <j1ti2r$bfo$1@node2.news.atman.pl>
Date: Wed, 10 Aug 2011 12:53:04 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Transfer-Encoding: Quoted-Printable
From: Matt <m...@m...ms>
Message-ID: <op.vzzu6qbfebnp5j@a159590>
User-Agent: Opera Mail/11.50 (Win32)
NNTP-Posting-Host: 83.13.188.42
X-Trace: news.home.net.pl 1312973581 83.13.188.42 (10 Aug 2011 12:53:01 +0200)
Organization: home.pl news server
Lines: 64
X-Authenticated-User: matsu.list
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home
.net.pl!not-for-mail
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:556877
[ ukryj nagłówki ]On Wed, 10 Aug 2011 11:12:56 +0200, RD <r...@g...com1> wrote:
> Witajcie,
>
> Mam dyspozycję w mBanku na przesyłanie drukowanych wyciągów. Pobierają
> za to opłatę jak każdy bank w tych czasach - w wysokości 5zł/mc.
>
> Niestety z nieznanych mi powodów wyciągi przychodzą "wyrywkowo". Na
> przykład wyciągi miałem w styczniu, później długo, długo nic i w lipcu.
>
> Widzę, że wysyłają InPostem, a tu wiadomo jak z obsługą - często
> doręczyciele leją na swoją pracę, a przesyłki zostawiają bylegdzie.
> Byłbym skłonny zaryzykować stwierdzenie, że to wina doręczyciela InPost.
> mBank natomiast nie może zmienić doręczyciela na Pocztę Polską, mimo
> moich usilnych próśb i gróźb.
>
> Czy u Was też tak się dzieje?
>
> Trochę niefajnie, że tak newralgiczne dane (w tym o kontrahentach:
> osobach fizycznych i firmach) lądują niewiadomogdzie. :-(
Korzystam z usług operatora telekomunikacyjnego, który faktury przysyła mi
inpostem. W ciągu ostatniego 1,5 roku faktury regularnie docierają 2
tygodnie po wydrukowaniu, raz faktura dotarła ok. 4 tygodnie po
wydrukowaniu, po terminie płatności a raz w ogóle nie dotarła. Operator
moje telefoniczne reklamacje uwzględnił, odsetek od opóźnienia nie
naliczył, duplikat brakującej faktury wysłał pocztą polską.
Wracając do mbąka, skoro płacisz im za usługę, a bank wybiera sobiego
taniego i kiepskiego podwykonawcę to masz do wyboru albo reklamować za
każdym razem, albo zrezygnować z tej usługi w banku, albo przenieść się do
banku gdzie nie ma takich problemów.
Matt
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Bank z archaicznym uwierzytelnianiem.
- Re: Akumulatorki...
- Usiłuję zapłacić za energetyzację...
- w Polsce jest kryzys
- mBank mKsiegowosc
- gotówkowe zjeby
- Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- Jutro to dziś...
- leć gołombeczku
- PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- Prawdziwy/fałszywy bank
- Velo dał mi bezpłatny debet...
- Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
Najnowsze wątki
- 2024-12-09 Bank z archaicznym uwierzytelnianiem.
- 2024-12-04 Re: Akumulatorki...
- 2024-12-03 Usiłuję zapłacić za energetyzację...
- 2024-11-13 w Polsce jest kryzys
- 2024-11-12 mBank mKsiegowosc
- 2024-11-06 gotówkowe zjeby
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- 2024-11-01 Jutro to dziś...
- 2024-10-22 leć gołombeczku
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-15 Prawdziwy/fałszywy bank
- 2024-10-13 Velo dał mi bezpłatny debet...
- 2024-10-07 Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- 2024-10-05 Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże