eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank zgubil dyspozycje przekstalcenia rachunkuRe: mBank zgubil dyspozycje przekstalcenia rachunku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!news.prz.edu.pl!news.nask.pl!news.nask
    .org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!news2.glorb.com!postnews.google.com!g1g20
    00yqi.googlegroups.com!not-for-mail
    From: krzysztofsf <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank zgubil dyspozycje przekstalcenia rachunku
    Date: Thu, 28 Jan 2010 23:45:35 -0800 (PST)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 25
    Message-ID: <2...@g...googlegroups.com>
    References: <4b62161d$1@news.home.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: 83.18.70.211
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-1
    X-Trace: posting.google.com 1264751135 16904 127.0.0.1 (29 Jan 2010 07:45:35 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Fri, 29 Jan 2010 07:45:35 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: g1g2000yqi.googlegroups.com; posting-host=83.18.70.211;
    posting-account=IxHeCwkAAACnPeU98Lz1iDskuW_xJ0ev
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1;
    pl),gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:516694
    [ ukryj nagłówki ]

    On 28 Sty, 23:56, "Kenny" <kenny333[nasz przodek]o2.pl> wrote:
    > Witam,
    >
    > Dzwonie do mBanku bo minely lekko liczac 2 tyg odkad spedzilem na telefonie
    > dobre pol godziny zapytujac o przeksztalcenie rachunku we wspolny oraz
    > podajac dane wspolwlasciciela (w tym nazwisko panienskie matki!?).
    >
    > Jakiez jest moje zdziwienie gdy dowiaduje sie, ze zadnej dyspozycji w
    > systemie nie widac. W sumie, moglem sie spodziewac po pindzie, ktora nie
    > potrafila odpowiedziec na wiekszosc pytan lub udzialala bledynch (jak sie
    > pozniej okazalo) informacji.
    >
    > Ale summa summarum, co byscie zrobili na moim miejscu? W sumie wlasnie mi
    > przyszlo do glowy aby zlozyc reklamacje o tresci: Prosze o realizacje mojej
    > dyspozycji przeksztalcenia rachunku eKonto we wspolny. Umowe prosze
    > sporzadzic na podstawie nagrania mojej przedostatniej rozmowy z mLinia.
    >
    > (mam nadzieje, ze moga wyszukiwac nagrania po klientach, bo nie pamietam
    > kiedy to bylo)
    >

    Zapewne nagranie z przyczyn technicznych sie nie zachowalo...
    Wedlug mnie powinni natychmiast potwierdzac w zlozonych wnioskach
    przyjete telefonicznie dyspozycje z opisem czego dotyczyly .
    Niektore potwierdzaja - np aktualizacj adanych osobowych.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1