-
1. Data: 2010-01-28 22:56:28
Temat: mBank zgubil dyspozycje przekstalcenia rachunku
Od: "Kenny" <kenny333[nasz przodek]o2.pl>
Witam,
Dzwonie do mBanku bo minely lekko liczac 2 tyg odkad spedzilem na telefonie
dobre pol godziny zapytujac o przeksztalcenie rachunku we wspolny oraz
podajac dane wspolwlasciciela (w tym nazwisko panienskie matki!?).
Jakiez jest moje zdziwienie gdy dowiaduje sie, ze zadnej dyspozycji w
systemie nie widac. W sumie, moglem sie spodziewac po pindzie, ktora nie
potrafila odpowiedziec na wiekszosc pytan lub udzialala bledynch (jak sie
pozniej okazalo) informacji.
Ale summa summarum, co byscie zrobili na moim miejscu? W sumie wlasnie mi
przyszlo do glowy aby zlozyc reklamacje o tresci: Prosze o realizacje mojej
dyspozycji przeksztalcenia rachunku eKonto we wspolny. Umowe prosze
sporzadzic na podstawie nagrania mojej przedostatniej rozmowy z mLinia.
(mam nadzieje, ze moga wyszukiwac nagrania po klientach, bo nie pamietam
kiedy to bylo)
--
Pozdr.
Kenny
-
2. Data: 2010-01-29 07:45:35
Temat: Re: mBank zgubil dyspozycje przekstalcenia rachunku
Od: krzysztofsf <k...@w...pl>
On 28 Sty, 23:56, "Kenny" <kenny333[nasz przodek]o2.pl> wrote:
> Witam,
>
> Dzwonie do mBanku bo minely lekko liczac 2 tyg odkad spedzilem na telefonie
> dobre pol godziny zapytujac o przeksztalcenie rachunku we wspolny oraz
> podajac dane wspolwlasciciela (w tym nazwisko panienskie matki!?).
>
> Jakiez jest moje zdziwienie gdy dowiaduje sie, ze zadnej dyspozycji w
> systemie nie widac. W sumie, moglem sie spodziewac po pindzie, ktora nie
> potrafila odpowiedziec na wiekszosc pytan lub udzialala bledynch (jak sie
> pozniej okazalo) informacji.
>
> Ale summa summarum, co byscie zrobili na moim miejscu? W sumie wlasnie mi
> przyszlo do glowy aby zlozyc reklamacje o tresci: Prosze o realizacje mojej
> dyspozycji przeksztalcenia rachunku eKonto we wspolny. Umowe prosze
> sporzadzic na podstawie nagrania mojej przedostatniej rozmowy z mLinia.
>
> (mam nadzieje, ze moga wyszukiwac nagrania po klientach, bo nie pamietam
> kiedy to bylo)
>
Zapewne nagranie z przyczyn technicznych sie nie zachowalo...
Wedlug mnie powinni natychmiast potwierdzac w zlozonych wnioskach
przyjete telefonicznie dyspozycje z opisem czego dotyczyly .
Niektore potwierdzaja - np aktualizacj adanych osobowych.