  • Data: 2013-11-18 00:38:42
    Temat: Re: mBank znowu się o mnie troszczy
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 17 Nov 2013 19:21:54 +0100, MarcinF napisał(a):

    > Ale w czym problem? Jak ktoś chce logować się prosto i szybko
    > to i tak korzysta z bezpośredniego linku do serwisu transakcyjnego.

    Żeby nie było zbyt łatwo, to chyba pamiętają wybór po ciasteczku. I nawet
    po wejściu bezpośrednio na https://www.mbank.com.pl/ trzeba dodatkowo
    kliknąć "dotychczasowy serwis".

    Za jakiś miesiąc może wprowadzą grę zręcznościową "traf w przycisk zaloguj
    się" w ramach przekonywania opornych ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl