eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank - zwrot przelewu z prawidlowym numerem - co robic ?Re: mBank - zwrot przelewu z prawidlowym numerem - co robic ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsfeed.gazeta
    .pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "marcintoja0" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank - zwrot przelewu z prawidlowym numerem - co robic ?
    Date: Thu, 3 Jul 2003 01:13:30 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 25
    Message-ID: <bdvp0o$lq0$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <bdvjqb$ct4$1@szmaragd.futuro.pl>
    NNTP-Posting-Host: pe242.bydgoszcz.cvx.ppp.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1057187673 22336 213.76.52.242 (2 Jul 2003 23:14:33
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 2 Jul 2003 23:14:33 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:249247
    [ ukryj nagłówki ]

    To prawda, ostatnio miałem taki sam problem, w pekao twierdzi miła pani, że
    system automatycznie odrzuca przelewy "bez kresek", systemy niektórych
    banków same te kreski dodają automatycznie, a ktoś mi zrobił przelew z
    multibanku i niestety nie wpisał kresek, ja już myślałem, że mnie kręci,
    więc poszedłem z nim do multibanku, gdzie dowiedzieliśmy się że taki przelew
    faktycznie zrobił w czwartek o godz 10.17am, później do pekao aby zobaczył
    moją historię, że takiego przelewu nie dostałem (poniedziałek) a miła pani w
    pekao od razu jak zobaczyła przelew z multibanku (przelew robił w oddziale)
    powiedziała "a dlaczego tu nie ma kresek?" i gdzieś zadzwoniła, dowiedziała
    się że jest cofnięty, później zadzwoniła DO MULTIBANKU, GDZIE SIĘ
    DOWIEDZIAŁA że pieniądze są już spowrotem na koncie (minęło jakieś 1,5h)i
    POPROSIŁA PANIĄ Z MULTIBANKU ABY PONOWNIE WYSŁAŁA TEN PRZELEW NA POPRAWNY
    NUMER, na co oczywiście ta się nie zgodziła.
    Ciekawy jest fakt, że jak mówi zleceniodawca tego przelewu, podając numer na
    który ma być zrealizowany przelew dał go na kartce z prawidłowo wstawionymi
    kreskami, a miła pani z Multibanku sobie te kreski ominęła, choć prawidłowo
    system zidentyfikował bank, o czym ta go poinformowała.

    Myślę, że ichny ułomny system powinien sam się o te kreski zamartwić, kiedy
    ja z KB24 próbowałem zrobić przelew na DeutscheBank24 to bez kresek poprostu
    numeru mi nie przyjmowało, musiałem je wstawić, i to było chyba ok?

    Pozdrawiam,
    MK

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1