  • Data: 2009-01-19 08:13:19
    Temat: Re: mIKE fundusze & wypłata transferowa
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    jureq pisze:

    > Ktoś cię źle poinformował. Nie ma możliwości tylko w drugą stronę - z
    > innego IKE do mIKE.

    A co to za różnica, w którą stronę nie można, skoro i tak taka
    niemożliwość jest niezgodna z prawem. Skoro IKE fundusze - wbrew prawu -
    nie potrafią przyjąć wpłaty transferowej, to jest całkiem możliwe, że
    nie będą umiały zrobić wypłaty. Nawet jak mlinia powie, że można, to i
    tak to o niczym nie świadczy - ustawa mówi, że wpłatę transferową też
    można robić, a IKE fundusze tego nie robią. Dziwię się, że przez tyle
    lat nikt z tym porządku nie zrobił...

    --
    Liwiusz