eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimKioskiRe: mKioski
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mKioski
    Date: Fri, 29 Aug 2003 16:56:04 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 15
    Sender: m...@p...onet.pl@chello062179021013.chello.pl
    Message-ID: <binpjq$jgi$1@news.onet.pl>
    References: <binhee$t0i$1@inews.gazeta.pl> <binp52$if4$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello062179021013.chello.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1062169018 19986 62.179.21.13 (29 Aug 2003 14:56:58 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 29 Aug 2003 14:56:58 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:257450
    [ ukryj nagłówki ]

    mmmaslov wrote:
    > Gadżety te podobno mają działanie marketingowe itp. zwiększają liczbę
    > klientów itp.
    > Jestem przekonany, że gdyby za te pieniądze zajęli się podwyższaniem
    > poziomu oferowanych produktów (np. doprowadzili do tego, że konto by
    > się otwierało w tydzień lub wydanie KK trwało krócej lub np.
    > podwyższyli oprocentowanie lub za przeproszeniem poprawili
    > przeskakujący kursor na stronie logowania) to przyniosłoby to dużo
    > lepszy rezultat niż wszystkie marketingowe chwyty razem wzięte.

    Alr tu mowisz przede wszystkim o jakosci obslugi juz zdobytych klientow - a
    oni musze przekroczyc pewna ,mase krytyczna, zeby to wszystko zaczelo sie
    krecic. Jak sie wydaje ten moment szybko sie zbliza


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1