  • Data: 2003-08-29 15:00:46
    Temat: Re: mKioski
    Od: "mmmaslov" <mmmaslov@REMOVE_THISpoczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    napisał w wiadomości news:binpjq$jgi$1@news.onet.pl...

    > Alr tu mowisz przede wszystkim o jakosci obslugi juz zdobytych klientow -
    > oni musze przekroczyc pewna ,mase krytyczna, zeby to wszystko zaczelo sie
    > krecic. Jak sie wydaje ten moment szybko sie zbliza

    Tak, mówię tu o dotychczasowych klientach.
    Mam na myśli takie sytuacje jak kiedyś (jakieś 3 tygodnie temu) po 22, dwa
    razy doczekałem się rozłączenia, bo żadna mlinka się mną nie zajęła...
    Mówię też o podobno (według forum mBanku) pogarszającym sie poziomie mLini
    itp.
    A że nowi klienci mogą sparzyć sie już przy zakładaniu konta...
    Pozdr.

    MM