  • Data: 2012-10-03 17:57:12
    Temat: Re: mSaver mBanku - Wasze wrażenia
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-10-03 17:45, Krystek pisze:
    > W sumie niewiele w ostatnim czasie było na pl.biznes.banki o mSaverze.
    > Jakie są Wasze wrażenia (tych, którzy korzystają z tej usługi?)
    > Podzielcie się opiniami na temat tego produktu mBanku.
    >
    > K.

    Jakież-tu można mieć opinie?
    Wpłaciłem 9200zł, przelałem we wrześniu 1001zł na ekonto, ustawiłem
    sobie systematyczne oszczędzanie: raz w miesiącu 1zł na mSv, na koniec
    września naliczyli 7% i wzięli belkę.
    Oczywiście ten 1000 od razu (tego samego dnia) wylałem na oprocentowane
    konto. Zobaczymy co będzie za miesiąc. Manewr z tauzenem oczywiście
    powtórzę.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.