  • 1. Data: 2012-10-03 17:45:43
    Temat: mSaver mBanku - Wasze wrażenia
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W sumie niewiele w ostatnim czasie było na pl.biznes.banki o mSaverze.
    Jakie są Wasze wrażenia (tych, którzy korzystają z tej usługi?)
    Podzielcie się opiniami na temat tego produktu mBanku.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 2. Data: 2012-10-03 17:49:20
    Temat: Re: mSaver mBanku - Wasze wrażenia
    Od: Piotr Hołda <p...@g...com>

    W dniu środa, 3 października 2012 17:45:44 UTC+2 użytkownik Krystek napisał:
    > W sumie niewiele w ostatnim czasie było na pl.biznes.banki o mSaverze.
    >
    > Jakie są Wasze wrażenia (tych, którzy korzystają z tej usługi?)
    >
    > Podzielcie się opiniami na temat tego produktu mBanku.

    Właśnie go zapakowałem kasą, zawiesiłem wpłaty i robi za lokatę.

  • 3. Data: 2012-10-03 17:57:12
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    W dniu 2012-10-03 17:45, Krystek pisze:
> [...]
    > Jakie są Wasze wrażenia (tych, którzy korzystają z tej usługi?)
    > Podzielcie się opiniami na temat tego produktu mBanku.

    Jakież-tu można mieć opinie?
    Wpłaciłem 9200zł, przelałem we wrześniu 1001zł na ekonto, ustawiłem
    sobie systematyczne oszczędzanie: raz w miesiącu 1zł na mSv, na koniec
    września naliczyli 7% i wzięli belkę.
    Oczywiście ten 1000 od razu (tego samego dnia) wylałem na oprocentowane
    konto. Zobaczymy co będzie za miesiąc. Manewr z tauzenem oczywiście
    powtórzę.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.

  • 4. Data: 2012-10-03 19:53:14
    Od: Piotr Hołda <p...@g...com>

    W dniu środa, 3 października 2012 17:57:13 UTC+2 użytkownik SQLwiel napisał:

    > Jakież-tu można mieć opinie?
    >
    > Wpłaciłem 9200zł, przelałem we wrześniu 1001zł na ekonto, ustawiłem
    >
    > sobie systematyczne oszczędzanie: raz w miesiącu 1zł na mSv,

    Nie optymalnie :)

    > Oczywiście ten 1000 od razu (tego samego dnia) wylałem na oprocentowane
    >
    > konto. Zobaczymy co będzie za miesiąc. Manewr z tauzenem oczywiście
    >
    > powtórzę.

    Po co ten 1 zł?

  • 5. Data: 2012-10-03 20:42:37
    Od: matebe <m...@g...com>

> [...]
    >
    > Jakie są Wasze wrażenia (tych, którzy korzystają z tej usługi?)
    >
    > Podzielcie się opiniami na temat tego produktu mBanku.

    w jakim czasie po podpisaniu umowy o eKonto, otrzymuje się ten mSaver? - dostęp
    elektroniczny do rachunku technicznego mam, a po mSaverze ani śladu, choć wniosek też
    go dotyczył

  • 6. Data: 2012-10-03 21:02:33
    Od: Piotr Hołda <p...@g...com>

    W dniu środa, 3 października 2012 20:42:37 UTC+2 użytkownik matebe napisał:

    > w jakim czasie po podpisaniu umowy o eKonto, otrzymuje się ten mSaver? - dostęp
    elektroniczny do rachunku technicznego mam, a po mSaverze ani śladu, choć wniosek też
    go dotyczył

    Kliknij Oszczędności / Regularne oszczędzanie. Czasy, kiedy międzymordzie mBanku było
    intuicyjne, bezpowrotnie minęły.

  • 7. Data: 2012-10-03 21:12:41
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    W dniu 2012-10-03 19:53, Piotr Hołda pisze:

    > Nie optymalnie :)
    >

    > Po co ten 1 zł?

    Bo "diabłu ogarek". :)

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.

  • 8. Data: 2012-10-03 21:17:42
    Od: matebe <m...@g...com>

    W dniu środa, 3 października 2012 21:02:33 UTC+2 użytkownik Piotr Hołda napisał:

> [...]
    go dotyczył

    > Kliknij Oszczędności / Regularne oszczędzanie. Czasy, kiedy międzymordzie mBanku

    nic z tego:

    Oszczędności
    Regularne oszczędzanie
    mPolisolokaty
    mLokaty

    w żadnej zakładce słowa o mSaverze nie ma :(

  • 9. Data: 2012-10-03 21:29:49
    Od: "Przemek" <p...@w...pl>

    nic z tego:

    Oszczędności
    Regularne oszczędzanie
    mPolisolokaty
    mLokaty

    w żadnej zakładce słowa o mSaverze nie ma :(

    "Regularne oszczędzanie" to właśnie mSaver. Taka zabawa banku z klintem,
    żeby nie było za łatwo :-)

  • 10. Data: 2012-10-03 21:37:15
    Od: matebe <m...@g...com>

    W dniu środa, 3 października 2012 21:29:39 UTC+2 użytkownik Przemek napisał:
> [...]
    >

    > w żadnej zakładce słowa o mSaverze nie ma :(
    >

    > "Regularne oszczędzanie" to właśnie mSaver. Taka zabawa banku z klintem,

    żebyś wiedział, widząc na pierwszym planie Twoja emerytura, Przyszłość bliskich
    ciężko skojarzyć to z 6miesięczną promocją dla nowych klientów i wysokim procentem,
    którym nigdzie się nie chwalą