  • Data: 2011-06-28 23:46:02
    Temat: Re: mTRANSFER <--> Blue Cash
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrnj0khni.1jer.proteus@pl-test.org...
    > On 2011-06-28, Waldek <s...@n...cpam> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > To policz różnicę w odsetkach :)
    > Np. 40 zł (za przelewy) + 0 zł odsetek vs. odsetki od 40k kredytu
    > odnawialnego oprocentowanego na 14-15%, czy ile tam teraz dają. :)
    > Chociaż oczywiście należy mieć świadomość że taki karciany to może
    > się nagle skończyć, bo usługi nikt przecież nie gwarantuje.

    No to policze,
    ale chyba nie bardzo nam chodzi o to samo :D
    Roznica w tym, ze ja Inteligo traktuje jako "elektroniczna portmonetke"
    do roznych drobnych zakupow - zwlaszcza przez net ;)
    Na ogol na r-ku zawsze tam jakas stowka lezy, wiec oplat za konto brak,
    Karta zaplacic 100-we/m-c tez nie problem wiec znow oplaty brak.
    Debet 2 klz to koszt 1zl/mc - jesli zrobie, to splacam go zaraz przelewem.

    Natomiast KK jako taka z odpowiednio wyzszym limitem
    traktuje bardziej "powaznie" i staram sie nie uzywac do platnosci
    sieciowych.
    eKarta w mBanku = 25zl, tu debetowka (z debetem) na prawach kredytowej
    kosztuje mnie raptem 12 i jest bardziej "elastyczna"

    Ps.
    za 6 lat korzystania z debetu inteligo potracilo mi
    .... hmmm, az sprawdze w szczegolach rachunku
    Odsetki ujemne zaksięgowane od otwarcia rachunku 4,41 PLN :D