  • Data: 2005-11-08 17:56:22
    Temat: Re: małe kwoty z zagranicy
    Od: "tmk" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "maho" <m...@p...net> napisał w wiadomości
    news:dkqmh7$qg$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
    Polsce?

    > 1. Nie ta grupa (chyba).
    >
    > 2. Na getafreelancer.com piszą także o " or any other country", więc
    > także o Polsce :)
    >
    > pozdrav
    >
    > maHo
    IMHO właśnie ta, chodzi o przesyłanie drobnych kwot od różnych osób w
    różnych krajach na konto w jakimś polskim banku. Jak wygląda praktyka?
    Moj znajomy tak pracuje, ale ma konto w USA banku. Pewnie było by chętnych
    dużo więcej gdyby nie rozliczenia finansowe.
    Rozumiem, że pieniądze przesyłane w kopercie nie wchodzą w tematykę grupy;)
    TMK