    From: "ikarek" <l...@p...spamerzy.tobrudasy.onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: małż. wspóln. maj, pożyczka, a PCC
    Date: Wed, 15 Dec 2010 11:28:46 +0100

    "luc" <b...@g...net> wrote in message
    news:2591c416-95e3-4dfc-8b3c-435136d5ca74@v17g2000yq
    v.googlegroups.com...

    Ciekawe, jak potraktują konto wspólne (np. emax w mbanku), na które
    przelewam 10k, a druga osoba, z tego konta wspólnego ściąga 10k na
    swoje własne?
    "Przecież ja wrzucałem na swoje konto, nie?" ;-)

    --------------------------------

    Ale jest się czym w ogóle przejmować? Pytam, bo np. moja
    matka miała 2 lata temu kontrolę PIT, chcieli żeby pokazała
    wyciąg z konta, matka spytała o powody naruszenia tajemnicy
    jej rachunku bankowego, a wobec odpowiedzi ogólnikowo-mętnej,
    grzecznie odmówiła. I to był koniec tej sprawy.

    Z kolei pewna znajoma, która również odmówiła w podobnej
    sytuacji, po pewnym czasie dostała pismo z banku z pytaniem,
    czy zgadza się na ujawnienie histrii rachunku na prośbę US.
    Nie zgodziła się i sprawa "umarła".

    Zatem wydaje mi się (oczywiście mogę się mylić i dlatego też mój
    post ma formę pytania), że do kontroli operacji na rachunku
    bankowym nie wystarczy widzimisię urzędnika, tylko jakies lepsze
    powody sa potrzebne.