    From: k...@o...pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mam 10K CHCĘpożyczyć 20K
    Date: Sat, 18 Jul 2009 17:25:24 +0200
    Sender: k...@n...test.onet.pl

    > MAM ok 10 000, który bank daje możliwość posiadania np dwukrotnie wyższego
    > debetu przy wkładzie własnym w tej wysokości (ror, lokata).

    PKO BP
    zakładasz najzwyklejsze superkonto w pkobp (z kropeczką)
    z opłatą 6,90+2 za ipko

    wpłacasz te 10.000, wypłacasz, wpłacasz, parę razy
    po miesiącu przerabiasz rachunek na platynowy ze
    zbójecką opłatą 50zł miesiecznie.

    Na podstawie dotychczasowych wpływów bank proponuje Ci
    kredyt odnawialny 10.000zł. Wypłacasz swoje 10.000
    plus bankowe 10.000zł i masz wnioskowane 20.000zł

    Niestety, jest to dość droga propozycja (zawsze tańsza niż
    skoki czy prowidenty) bo opłata 50zł x 12 = 600zł rocznie
    co jest równe 6% rocznie od pożyczonego kapitału plus
    oczywiście jakies normalne (strzelam: kilkunastoprocentowe?)
    oprocentowanie tego debetu.