  • Data: 2009-07-25 07:14:02
    Temat: Re: mam 10K CHCĘpożyczyć 20K
    Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > a jesli jestem w BIK???????

    to właśnie platynowy w pko bp, bo tam (jak mnie zapewniono)
    masz możliwość debetu 10.000zł bez sprawdzania Twojej zdolności
    kredytowej. Popróbuj

    Być może dla zwiększenia szansy warto rozważyć wspólne konto
    platynowe z osobą nie-z-BIK-u, ją dać na pierwszego a ciebie
    na drugiego współwłaściciela.

    Moim zdaniem, oferta PKO BP jest taka sobie, a rzeczywista
    stopa procentowa to 11% od debetu plus dodatkowe 6% ukryte
    pod postacią opłaty za prowadzenie rachunku. Dla 10.000zł:

    ++600zł roczne opłaty za prowadzenie konta (50zł * 6)
    1.100zł odsetki za pełny rok
    ========
    1.700zł koszty (17% zamiast rzekomych 11%)

    ale 17% to mniej niż SKOK a tym bardziej niż Provident