eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimam dwie książeczki mieszkaniowe - co radzicie z nimi zrobić? › Re: mam dwie książeczki mieszkaniowe - co radzicie z nimi zrobić?
    From: "Lopez" <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mam dwie książeczki mieszkaniowe - co radzicie z nimi zrobić?
    Date: Fri, 17 Oct 2003 11:58:46 +0200
    Sender: l...@p...onet.pl@195.82.161.187

    Użytkownik "poilkj" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:bmnjjv$sgr$1@inews.gazeta.pl...

    > kupić mieszkanie biorąc kredyt w banku na resztę pod zastaw tego
    mieszkania

    Tylko pamietaj - premie dostaniesz dopiero po zakupie mieszkania, bo musisz
    przedstawic akt notarialny, ze stales sie jego wlascicielem. Oznacza to, ze
    ksiazeczke mieszkaniowa raczej sie wykorzystuje na remont tego mieszkania
    niz na zakup (chyba, ze uzyskana suma jest tak znaczna, ze mozna sobie takze
    obnizyc kredyt).

    Po drugie - musisz byc wlascicielem w 100%, zadnych czesci ulamkowych, jesli
    malzenstwo to wspolnota majatkowa, bo inaczej nici z premii - swinstwo
    totalne, ale to w Polsce nie powinno dziwic.

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia