  • Data: 2006-03-16 12:33:54
    Temat: Re: mazy w BIKu a kredyt hipoteczny
    Od: "kszyhoo" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witaj,
    mi sie zdarzylo wyladowac w BIKu za 1zl 20 gr. Wiec przy Tobie jestem
    recydywista. :-)
    W dniu platnosci wypadly swieta i byl poslizg 2 dni (stale zlecenie)
    Naliczyly sie odsetki w w/w kwocie. Pani zadzwonila z banku, zebym przy
    okazji zaplacil. Ale jechac na drugi koniec miasta, zeby zaplacic 1,2zl?
    Zapomnialem o tym juz po splacie calosci przy okazji poreczania kredytu
    studenckiego siostrze sprawa wyplynela. Ale wszystko poszlo gladko bo w BIKu
    jest wpisana wysokosc zadluzenia i normalny bank podchodzi do tego
    elastycznie.
    Zadzwonilem do winowajcy z pytaniem dlaczego za 1,2zl wpisali mnie do BIKu,
    wystarczylo zadzwonic ponownie i przypomniec mi o tym dlugu. Odpowiedz:
    "System generuje raporty do BIKu i nie mamy na to wplywu" :-) Pomyslalem
    sobie: Dobrze, ze system nie skazal mnie na smierc. Uffff. Chyba i tak
    mialem szczescie. :-)

    Pozdrawiam,
    Krzysztof Terczynski

    Uzytkownik "Michal M JJ" <w...@...pl> napisal w wiadomosci
    > witam,
    > mam trzy dziwne i wg. mnie myle wpisy w BIK'u
    > - kredyt studencki w PEKAO SA - splacony chyba w 2003? a moze w 2004?
    generalnie
    > moze ze dwa razy mialem jednodniowy poslizg z tymi ratami 210-250zl a w
    BIKu mam
> [...]
    > Najgorszy Hist. Status Platnosci - Watpliwy (91-180 dni zaleglosci) - to
    jest
    > kompletna bzdura! (a moze to te 14gr ktore kilka miesiecy pozniej zarzdali
    > listem poleconym a ktorych nie bylo w rozpisce rat - jakies wyrownania???)
    >
    > Salda, kwota do splaty itp to 0 zl i to sie zgadza...
    > to wszystko bylo w miesiacu marcu 2005
    > natomiast w miesiacach styczen i luty 2005 mam
    > -styczen
    > -- Status Platnosci Rachunku - Ponizej Standardu (31-90 dni zaleglosci)
    > -- kwoty do splaty, salda itp wszedzie pisze "1" - jeden co? grosz? zl?
    rubel