  • Data: 2002-09-08 21:11:30
    Temat: Re: mbank+
    Od: "Alek" <y...@s...cyf-kr.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    moze w BZ maja kapitalizacje godzinna,minutowa? ;)

    > -ja sie nie klocilem. Poza tym jest tutaj mala roznica -chyba ze sie myle:
    > my mielismy ujemne saldo na rachunku na ktorym nie bylo limitu debetu.
    jesli trafisz na dzien kiedy pobieraja oplaty za karty,prowadzenie rachunku
    to bank ci zdebetuje. nie wiem jak jest np. w ING BSK bo tam za
    niezapewnienie srodkow na zlecenie stale pobieraja prowizje, jesli saldo
    jest 0 a ma isc zlecenie to prowizja powoduje stan kont -3PLN, to samo jest
    zdaje sie z oplatami za przelewy ktore sa pobierane zbiorczo na koniec
    miesiaca.

    > Natomiast jezeli konto jest z limitem debetu to jego "zadebetowanie" w
    danym
    > dniu jest rownoznaczne z uruchomieniem linii kredytowej na
    rachunku -pomio,
    > ze tego samego dnia pokrylo sie to saldo ujemne. W sumie powinno byc tak
    jak
    > napisales ale co do calosci nie jestem pewien bo dawno nie korzystam z
    tego
    > rodzaju uslugi i regulaminow nie znam.
    > POzdrawiam
    > Wall
    Jesli wejdziesz w debet np. -100PLN i go splacisz tego samego dnia to saldo
    = 0 na koniec dnia bedzie przetwarzanie i odsetki nie zostana naliczone
    poniewaz naliczane sa od salda ujemnego
    Alek