    From: Jasiu <jasiu8@.nospam.tlen.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mbank?
    Date: Sat, 20 Sep 2003 20:13:56 +0200

    Był piękny dzień 2003-09-20 19:18,ale użytkownik Duke napisał:

    > Skoro nie masz ochoty odrobinę się wysilić, i poczytać trochę o
    > zasadach działania banku (lub nie rozumiesz prostego tekstu po polsku) w
    > którym masz zamiar założyć konto to lepiej odpuść sobie banki
    > internetowe. Na pewno żaden Ci się nie spodoba. Idź lepiej do markurka
    > tam Ci wszystko dokładnie wytłumaczą i pokażą palcem..

    Ciesze sie że jest w Polsce jeszcze grono ludzi "życzliwych" którzy
    zawsze potrafią pocieszyć.
    Pierwszy raz zapytałem o coś w grupach bo uważam iż są one po to aby
    ewentualnie pomóc innym jeżeli chcesz mnie uczyć czytać to sobie to daruj.
    A tak pozatym jak będziesz miał kiedyś jakiś problem to napisz do
    Przyjaciółki bo na grupie możesz trafić na kogoś takiego samego jak ty
    Pozdrawiam
    Jasiu