eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[mbank] 36 złotych rocznie za nieużywanie appki mobilnej › Re: [mbank] 36 złotych rocznie za nieużywanie appki mobilnej
  • Data: 2020-12-18 10:34:59
    Temat: Re: [mbank] 36 złotych rocznie za nieużywanie appki mobilnej
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 17 Dec 2020 16:14:19 +0100, J.F. napisał(a):

    > Wczesniej. Komputer moze daleko, ale terminal z monitorem ma.
    > Odra ... chyba sie takich terminali nie dorobila, ale inne komputery
    > mialy.

    Tego to ja tam nie wiem. Oddawałem karty perforowane i potem odbierałem
    wydruk, z którego dowiadywałem się, że gdzieś tam zapomniałem dodać
    średnika.

    > A czy takie zabojcze ... telewizor tak samo promieniowal. Tylko dalej
    > sie siedzialo.

    U mnie w robocie cała administracja dostawała dodatek "szkodliwy" za pracę
    przy komputerze. Dużym powodzeniem cieszyły się takie dziwne siatki
    zakładane na monitor, choć te śmiercionośne elektrony leciały akurat do
    zadu, czyli szkodzić mogło siedzenie za czyimś monitorem.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Na razie stoimy na stanowisku, że mamy rację"
    Jacek Czaputowicz

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/