    From: Karol S <k...@z...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [mbank] Lokata strukturyzowana Europa 6mcy
    Date: Mon, 19 Jan 2009 15:44:14 +0100

    ketiv pisze:

    > Szukam wlasnie lokaty gdzie bez zbednych ceregieli (zakladanie nowego
    > konta, itp) moge przez pół roku przechomikowac 30000zł. Z posiadanych
    > przeze mnie kont (pekao sa, kb, mbank) najkorzystniej wypada lokata 3mce
    > kredytbanku (8,3%), oraz (wlasnie skoczylo na strone glowna) mbanku-
    > lokata strukturyzowana Europa 6mcy (>10,2%)
    > http://www.mbank.pl/indywidualny/inwestycje/struktur
    y/aktywne_subskrypcje/europa.html

    > pytanie laika- jakie są kruczki i niebezpieczenstwa w tej lokacie?

    Takie oprocentowanie będzie tylko wtedy, gdy przez całe pół roku kurs
    EUR/PLN będzie się utrzymywał na mniej więcej obecnym poziomie. Za dni w
    których kurs wypadnie poza widełki nie będzie naliczane oprocentowanie.

    Poza tym kruczków chyba brak.

    Jak dla mnie to jest loteria, biorąc pod uwagę obecną zmienność kursów
    walut. Nie spodziewałbym się zyskać na tym więcej niż połowę z tych 10%.
    Ale jeśli ty uważasz, że kurs EUR/PLN już się ustabilizował, to inwestuj :)

    Karol