eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimbank bezpieczenstwo - kody jednorazowe i blokada kanalow › Re: mbank bezpieczenstwo - kody jednorazowe i blokada kanalow
  • Data: 2008-05-05 10:03:33
    Temat: Re: mbank bezpieczenstwo - kody jednorazowe i blokada kanalow
    Od: Piotr Auksztulewicz <w...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Facet <z...@w...pl> wrote:
    > Myslalem o zalozeniu rachunku w mbanku, ale to co mi sie nie podoba, to brak
    > kodow jednorazowych do wszystkich kanalow. Z tego co znalazlem mbank stosuje
    > je tylko w Internecie (podczas gdy juz Inteligo rowniez np. w telefonie).

    Do kanału SMS kody są średnio potrzebne (chyba tylko dla paranoików),
    bo to kanał read-only. Do telefonicznego IVR też średnio, bo z operacji
    modyfikujących stan konta możesz wykonać tylko przelewy zdefiniowane,
    do których nie potrzeba kodów również w innych kanałach. Zaś podczas
    rozmowy z mLinką autoryzacja jest na zasadzie pytanie-odpowiedź,
    więc kody też nie są potrzebne. WAPu i durnowatego mSIMu nie używam,
    więc nie wiem.

    MZ dobrze jest, jak jest.

    --
    Piotr Auksztulewicz i...@n...net