  • Data: 2004-10-30 14:17:35
    Temat: Re: mbank bezprawnie pobral mi z konta 800zl
    Od: "Tomasz Waszczyński" <w...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "andy_k" <a...@a...org> napisał w wiadomości
    news:Pine.LNX.4.44.0410291951480.7734-100000@znik.wb
    c.lublin.pl...
    On Fri, 29 Oct 2004 05:41:08 +0000 (UTC), Kamil Jonca <k...@g...pl>
    wrote:

    >No tak. Ty ma _ROSZCZENIE_ (możesz w każdej chwili _zażądać_ tych
    >pieniędzy)
    >KJ

    A czy moglby ktos zacytowac konkretny wyjatek z podstawy prawnej o tym
    mowiacej? Bo na razie to stwierdzenie jest prawdziwe tylko na zasadzie
    "czesto
    powtarzana plotka staje sie w koncu "prawda"".

    To wbrew pozorom nie jest plotka, tylko prawda. Podstawa prawna: analogiczne
    zastosowanie art. 726 w zw. z art. 845 Kc.

    --
    Pozdrawiam,
    Washko