    From: RobertS <b...@x...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mbank biznes, limit kredytowy
    Date: Sun, 10 May 2009 13:54:20 +0200

    > acha, i upewnij mnie jeszcze -jeszcze zadzwonie do mbanku - musze to
    > splacic w ciagu 12 meisiecy nie do konca miesiaca? :)

    koniecznie zapytaj w banku, IMHO z kredytu możesz korzystać przez 12
    m-cy i nie musisz spłacać całości do końca miesiąca

    > Rozumiem ze odsetki sa liczone w wysokosci 17% w sotsunku roku do kwoty
    > 20 tys?
    pisałeś wcześniej o kwocie 3.000 zł, masz postępować tak, aby saldo nie
    zeszło poniżej tej kwoty i to wszystko, za 12 m-cy (nie wiem czy tak
    jest w mBanku) albo bedziesz musial splacic zadluzenie i wystąpić o
    kolejny kredyt lub bank roluje kredyt (nie bedziesz musial splacac, bo
    kredyt zostanie przedluzony na kolejny okres)

    --
    pozdrawiam
    RobertS