  • Data: 2004-02-04 08:33:27
    Temat: Re: [mbank] co sie dzieje?
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 04 Feb 2004 01:20:47 +0100,
    osoba podpisana: Pawel Sztabinski <p...@i...pl>
    napisała:

> [...]
    mBank pozbędzie (może sie pozybć) sie klientów którzy robią >6 przlewów
    miesięcznie (bo wtedy już multi jest tańszy a ma większą funkcjonalność)
    Bałbym się powiedzieć, że to "pseudoklienci są". I wcale nie jestem
    pewien, że ich "osad" jest mniejszy od 2000 PLN

    KJ

    --
    EMACS = Emacs Manuals Are Cryptic and Surreal