    From: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mbank - droższe przlewy 1PLN
    Date: Tue, 1 Mar 2005 20:02:55 +0100
    Sender: o...@P...ONET.PL@83.168.75.10

    Użytkownik "klon" <k...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:d026hf$k60$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Czy ktoś już ma potwierdznie od kiedy?
    To praktycznie max. cena za przelewy w marmurkach z dostepem przez net.
    Przysylaja durne reklamy emaxa 5,3%, ale OKO ING 5,25% jest lepsze bo 1
    przelew na mies. mam bezplatny a w mBanku NIE!!! Takie madrale pracuja w
    mBanku a nie widza konkurencji i jej oferty, chociaz od tej konkurencji
    zmalpowali ten typ konta. Jak sie malpuje to trzeba to robic dokladnie.
    Juz dawno to konto w mBanku przestalo byc moim kontem do rozliczen, skoro u
    konkurencji przelewy mam za darmo. Dlatego moga sobie wprowadzac 1zl czy
    wiecej. Dopoki nie ma za nie oplaty za prowadzenie to czasami sie przydaje
    do zaplacenia mTransferem, itp, ale nie do trzymania kasy i wykonywania
    platnosci.