-
1. Data: 2002-09-14 20:47:36
Temat: Re: mbank-euronet :-(
Od: "J2001" <J...@p...fm>
>Poza zastrzeżeniem pani nie potrafiła mi odpowiedzieć na żadne
> pytanie.
> Dzisiaj skontaktowałam się ponownie i od mlinka dowiedziałam się, że za
nową
> karte musze zapłacić i nie mogę liczyć na zwrot kosztów związanych z tą
> sytuacją (pół godziny "wiszenia na komórce").
> Czy naprawdę to ja muszę ponosić koszty tej sytuacji??? Mbank proponuje,
> żebym zwróciła się z roszczeniem do Euronetu. Przeciez ja podpisywałam
umowę
Oczywiste, że powinnaś złożyć reklamację - poziom obsługi klientów przez
mBank wyraźnie spada (a tak fajnie się zapowiadało - pamiętacie pierwsze
hasła reklamowe?)
--
Pozdrawiam
Jacek