eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRe: mbank-euronet :-(Re: mbank-euronet :-(
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.silweb.pl!n
    ews.onet.pl!lublin.pl!news.nask.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
    From: "J2001" <J...@p...fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mbank-euronet :-(
    Date: Sat, 14 Sep 2002 22:47:36 +0200
    Organization: Netia Telekom S.A.
    Lines: 19
    Message-ID: <1...@a...leczna.dialup.inetia.pl>
    References: <als456$4mk$1@news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: as1-54.leczna.dialup.inetia.pl
    X-Trace: nefryt.internetia.pl 1032116729 19326 195.114.188.54 (15 Sep 2002 19:05:29
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 15 Sep 2002 19:05:29 +0000 (UTC)
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/news/
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:206108
    [ ukryj nagłówki ]

    >Poza zastrzeżeniem pani nie potrafiła mi odpowiedzieć na żadne
    > pytanie.
    > Dzisiaj skontaktowałam się ponownie i od mlinka dowiedziałam się, że za
    nową
    > karte musze zapłacić i nie mogę liczyć na zwrot kosztów związanych z tą
    > sytuacją (pół godziny "wiszenia na komórce").
    > Czy naprawdę to ja muszę ponosić koszty tej sytuacji??? Mbank proponuje,
    > żebym zwróciła się z roszczeniem do Euronetu. Przeciez ja podpisywałam
    umowę

    Oczywiste, że powinnaś złożyć reklamację - poziom obsługi klientów przez
    mBank wyraźnie spada (a tak fajnie się zapowiadało - pamiętacie pierwsze
    hasła reklamowe?)

    --
    Pozdrawiam
    Jacek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1