  • Date: Fri, 10 Jun 2005 14:30:16 +0200
    From: jacost <j...@...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mbank i karta kredytowa VE

    Witam,

    Grzes napisał(a):
    > czy ktoś ma kartę kredytową VE z mBanku? Czy mógłbym prosić o regleksję
    > dotyczace użytkowania tej karty?

    Działa. Ma ładny obrazek. Używam intensywnie, na co dzień, od maja 2003.
    Plastik się trochę powycierał (termin ważności 3 lata). Poza tym --
    wszystko jak dla mnie OK. W systemie jest dobry wgląd w operacje i
    parametry karty. Moment spłaty jest obecnie (dawniej było inaczej)
    ściśle określony, więc łatwo sobie zaplanować przelew np. z eMAX-a. Raz
    czy dwa zdarzyło mi się, że karta nie była akceptowana z okazji ogólnego
    padu akceptacji kart mBanku. Wtedy mi się przydała karta z Lukasa.

    Wybrałem tę kartę ze względu na bezpieczeństwo (bo wymaga terminala),
    niską cenę (28 zł rocznie) i niski koszt kredytu (wtedy 17% -- chociaż
    nigdy z niego nie korzystałem).

    > Czy w mBanku można wynegocjować wydanie KK VE za darmo w zamian za
    > przeniesienie karty z innego banku?

    Nie słyszałem o takich przypadkach.

    Pozdrawiam

    J.