eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimbank i oplata przy zakupie DWS FIO Top 50 MiS Spolek Plus › Re: mbank i oplata przy zakupie DWS FIO Top 50 MiS Spolek Plus
    From: "Olo" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mbank i oplata przy zakupie DWS FIO Top 50 MiS Spolek Plus
    Date: Fri, 12 Jan 2007 23:54:31 +0100

    Tak z innej beczki to gratuluje odwagi - ceny małych spółk są totalnie
    oderwane od rzeczywistości. A ponieważ są to małe spółki to bardzo łatwo
    nadmuchać ich cenę poprzez zakupy coraz to nowych klientów funduszy.

    Jak ktoś zainteresowany kupnem to polecam art.dla ochłody
    http://www.fundi.pl/artykuly/midwig_wirr_hossa_eufor
    ia

    Użytkownik "Jacek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    s.com...
    Witam wszystkich!

    Uwazajcie przy zakupie DWS FIO Top 50 MiS Spolek Plus za posrednictwem
    mbanku!

    Ostatnio zakupilem udziały w tym funduszu za 1000zl.
    Ku mojemu zdziwieniu pobrano mi za ta operacje 50zl.
    Mimo reklamacji w poniedzialek do dzisiaj (piatek) nie oddano mi tych
    pieniędzy pomimo obietnic rozmowcy z mlinii.

    Jestem ciekawy czy tylko od mnie pobrano ta oplate...
    Dzisiaj znow dzwonie na mlinie i ciekawe czy tym razem da to jakis
    efekt...

    Jacek Nowacki