    From: Sebcio <s...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mbank i problem z wypowiedzeniem umowy
    Date: Tue, 14 Apr 2009 07:38:41 +0200

    Bogdan B. pisze:

    > Nie dzwonię na mLinię i nie chodzę do punktów naziemnych.
    > Dla mnie stosunek jakość/cena jest zadowalający.

    Dopóki nie zaczniesz czegoś załatwiać. mLinia to niestety skuteczna i
    kompetentna wyłącznie w podstawowych sprawach linia obrony banku przed
    klientami. Gdy spróbowałem rozwiązać umowę eMaklera, odpisali mi że
    skoro napisano w regulaminie że obowiązuje forma pisemna, to znaczy że
    mam wysłać pismo pocztą. Jestem na etapie tłumaczenia, że zgodnie z
    obowiązującymi przepisami podpisany elektronicznie PDF z treścią
    wypowiedzenia wysłany na adres k...@m...pl jest równoważny temu,
    czego zażyczyli sobie w regulaminie.

    Dlatego mam już dość tzw. banków wirtualnych. Problem zaczyna się, gdy
    trzeba cokolwiek załatwić co wykracza poza zakres serwisu
    transakcyjnego. Z tego też powodu zostawiam w mBanku kredyt hipoteczny,
    który notabene też był załatwiany w kilka miesięcy podczas gdy w innych
    bankach trwało to kilka dni. Na razie wybrałem Alior i nauczyłem się
    jednego - nie ma banków "cacy" i "be", wszystkie doją swoich klientów bo
    to nie są organizacje "fair play"; ich celem jest dać zarobić
    akcjonariuszom. Należy po prostu cały czas pilnować tego co robi bank i
    obserwować co robią inne. Jak wyjdzie że inny bank jest w danym momencie
    lepszy, należy do niego przejść.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio