eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimbank i reklamacjaRe: mbank i reklamacja
  • Data: 2007-11-27 12:24:01
    Temat: Re: mbank i reklamacja
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Złożyłem 12 października reklamację, do dnia dzisiejszego ani widu, ani
    > słychu po odpowiedzi... Minęło już grubo ponad 30 dni, nie dostałem
    > żadnego pisemnego potwierdzenia reklamacji (reklamacja była złożona
    > przez tel.), nie dostałem też informacji o przedłużającym sie czasie na
    > rozpatrzenie reklamacji.

    Numer reklamacji znasz i czy reklamacja faktycznie dotyczy usług
    bankowych?

    > W przypadku firm telekomunikacyjnych nie udzielenie odpowiedzi w ciągu
    > 30 dni powoduje uznanie reklamacji na korzyść klienta. jak jest w
    > przypadku banków?

    Artykuł 106 ustawy "Prawo telekomunikacyjne ma się nijak do banków, a w
    innych obowiązujących przepisach prawa banki są z nich wyłączone lub tryb
    reklamacyjny jest potraktowany tak, jakby go nie było zostawiając te
    kwestie bankom i ich regulaminom.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1