  • Data: 2007-01-03 07:09:30
    Temat: Re: mbank i zamowienie kk radosc zycia....
    Od: "Mithos" <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Adam wrote:
    > Korzystam z uslug mBanku 3 lata - zadnych problemów. Mozes mi
    > wyjasnic
    > zatem jak to niby "działa mBank" ?

    Poszukaj w archiwum jakie ludzie np. maja przejscia z kredytami
    hipotecznymi albo w momencie kiedy trzeba cos zalatwic. Odbijesz sie
    od konsultantow robotow.

    Ja kiedys potrzebowalem zaswiadczenie o wplywach na konto, po miesiecu
    przesylali mi jakas dziwnie wyliczona kwote (wyszlo, ze co miesiac
    wplywa mi na konto 300zl :), wyjasnienie sprawy zajelo prawie 3
    miesiace (reklamacja od reklamacji, po dwoch miesiacach telefon z
    mBanku "ale ja w zasadzie nie wiem o co panu chodzi w tej reklamacji")
    itp.

    To jest bank dla niewymagajacych klientow, bo gdy pojawia sie jakas
    bardziej skomplikowana kwestia to od razu sa problemy.

    --
    pozdrawiam
    Mithos